در ره منزل ليلي كه خطر هاست در آن //شرط اول قدم ان است كه مجنون باشي

صفحات

خرداد ۲۱، ۱۳۸۸

مخالفان احمدی‌نژاد به راه‌اندازی «انقلاب رنگی» متهم شدند

رییس اداره‌ سیاسی سپاه پاسداران، مخالفان احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری را به تلاش برای راه‌اندازی «انقلاب رنگی» متهم کرده است.
سخنان یدالله جوانی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ایران به تنش‌های بیشتری دامن می‌زند زیرا احمدی‌نژاد با چالش فزاینده ازسوی بخش از اصولگرایان روبه‌رو است.
رویترز نوشت: ایران اغلب قدرت‌های غربی را به تلاش برای تضعیف حکومت اسلامی از طریق «انقلاب نرم» یا «انقلاب مخملی» با کمک روشنفکران داخل و خارج کشور متهم می‌کند.
یدالله جوانی، رییس اداره‌ی سیاسی سپاه، در گفت‌وگو با هفته‌نامه صبح صادق، ارگان سپاه، تاکید کرد: استفاده از يک
رنگ خاص برای اولين بار در انتخابات، از دلايل محكم ديگری است كه مطرح می‌شود و برخی از كارشناسان و تحليل‌گران سياسی، آن را نشانه‌ای از كليد خوردن پروژه انقلاب مخملی در انتخابات دهم ارزيابی می‌كنند.
وی اعلام کرد: كساني پشت صحنه اين رنگ قرار دارند كه در پيشينه و سوابق خود، طراحی و اجرای سناريوی كوی دانشگاه در 18 تير و تحصن در مجلس ششم را داشته و معتقد به پيروزی اصلاحات از طريق جنبش اجتماعی و كشاندن هواداران به خيابان‌ها هستند.
جوانی تصریح کرد: فراخوان عمومی از هواداران برای استفاده از رنگ سبز به صورت روسری، مانتو، كلاه، مچ بند، شال، تي‌شرت و گره زدن نوار سبز به آنتن و برف‌پاكن خودروها، اهدافی فراتر از ايجاد يك شور و نشاط انتخاباتی در جامعه و بين هواداران را دنبال می‌كند.
این مقام ارشد سپاه هشدار داد با هوشياری مردم، هر حركتی برای انقلاب مخملی در ايران در نطفه خفه خواهد شد.
علی‌اصغر
خانی مسئول بازرسی منطقه مركزی سپاه هم با اشاره به انقلاب مخملی اعلام کرد: همان‌هايی كه حادثه ‪ ۱۸تير را به وجود آوردند الان با تفكر ليبراليستی خود فعال شده و حتی در برخی موارد چهار نامزد را قبول ندارند و گاهی در سنگر يك نامزد قرار گرفته تا اهداف خود را پياده كنند.
هزاران تن از طرفداران میرحسین موسوی، نامزد اصلاح‌طلب انتخابات با پوشیدن لباس سبز در خیابان‌های تهران دیده می‌شوند که با سربندها و روسری‌های سبز از او حمایت کرده‌اند.

۳ نظر:

دست به کار و دل با یار گفت...

یک دو روزی پیش و پس شد ورنه از جور سپهر بر سکندر نیز بگذشت آن چه بر دارا گذشت
آن زمان که اسرای ایرانی وارد مدینه شدند، آنان که نان را به نرخ روز می خوردند، پایکوبان و شادمان، اسیران مجروح و زخمدار را به زیر باران سنگ گرفتند. اما در آن زمان علی (ع) بدون ملاحظه و عافیت طلبی به میان اسیران رفت و یتیمان اسیر مجوس!!!را در آغوش کشید و سپر دفاعی آنان شد و اینجا بود که برای اوّلین بار عمر علی (ع) را پدر یتیمانش خواند. تا شاید الگویی باشد برای مدعیان پیروی از وی!!

آنگاه که جمع ستمدیده و عصیانگر به خانه عثمان حمله کردند، علی (ع) حسنین(ع) را به محافظت خلیفه سوم برگمارد و پس از قتل وی، حسنین)ع) را مورد سرزنش قرار داد که چرا در حفاظت از جان عثمان کوتاهی نمودند. تا شاید الگویی باشد برای مدعیان پیروی از وی!!

آن گاه که علی (ع) به عنوان خلیفه مسلمین در حال سخنرانی بودند، از میان حضّار فردی به ایشان ناسزا گفت، و درحالی که اصحاب عزم در ساکت نمودن وی و یا آسیب رساندن به اوداشتند، حضرت از این اعمال جلوگیری کرده و حکومت خود را به عمل و نه تنها به حرف، حکومت آزادی بیان معرفی نمودند و در جایگاه رهبر سیاسی جامعه رأفت و مهربانی ایشان محدود به دایره خودی و غیر خودی نبوده، بلکه بالاتر!!! مهربانی و استعانت ایشان، تنها به گوینده شهادتین خلاصه نبوده و آنچنان رفتار نمودند که پیروان دیگر ادیان ایلیایش خواندند. تا شاید الگویی باشد برای مدعیان پیروی از وی!!

آن گاه که اصحابعلی (ع) خبر توطئه ی قتل ایشان را به سمع مبارک رساندند و خواهان نابودی توطئه گر شدند؛ فرمودند: قصاص قبل از جنایت نمی کنم. عرض کردند: آنها را زندانی کنید، فرمودند: در دین و باور من بر نیّت اشخاص کیفری نیست.عرض کردند: ممنوع الورودشان کنید ؛فرمودند:در مذهب و حکومت من آزادی اشخاص تضیمن شده است.در حکومت علی(ع) نه از شکنجه خبری بود و نه از تهمت و افتراء ونه..... تا شاید الگویی باشد برای مدعیان پیروی از وی!!

tasavof گفت...

وبگاه اطلاع رسانی دراویش راه اندازی شد

www.mzn.blogfa.com

ناشناس گفت...

www.prokajkoo.bogspot.com یاران صدق علیشاه افشاگری می کنند