در ره منزل ليلي كه خطر هاست در آن //شرط اول قدم ان است كه مجنون باشي

صفحات

اسفند ۰۶، ۱۳۸۷

اعلام برگزاري مجلس فقري پنج شنبه در اصفهان بر روي ويرانه هاي مقبره درويش ناصر علي



هو

121

و ان تنصرالله ينصرني

متعاقب حمله مأمورین لباس شخصی و نیروهای امنيتي و انتظامي به مجلس دراويش گنابادي اصفهان در روز يكشنبه 4 اسفند 87

درويشان غيور اصفهان؛

سالهاست كه فشار متحجرين مذهبي بر دين و مسلك و فرهنگ بزرگ عرفان اسلامي بر دوش عاشقان عرفان و علم و ادب سنگيني مي كند. فشار و ظلم اين متعرضين به نواميس الهي و قانون و نظام اسلامي و ابناء ايرانيان به آنگونه است كه شبانه معبد و مأواي فرهيختگان علم و ادب و عرفان را به زير تيغ ظلم و ستم قشري گري نابود مي كنند.

تاسف قتل بزرگ درويشان حضرت آقاي حاج علي تابنده محبوبعليشاه ارواحنا فداه در سال 1375 توسط همين دست اجنبي هرگزازدل شكسته درويشان گنابادي پاك نشده و نمي شود. توطئه‌اي كه تخم آن در مزرعه نفاق امنيتي ها كاشته شد و حال از زير تيغ بولدوزرها در تكيه درويش ناصرعلي روييد.

همه ما با تجمع در « روز درويش» جلوي مجلس شوراي اسلامي خواستيم صداي مظلوميت خود را به گوش نمايندگان مجلس برسانيم ولي اين بارنيزناشنواتراز قبل بجاي دادرسي به داد مظلوم به بيدادگري و بازداشت دراويش مظلوم پرداختند.

برادران و خواهران درويش اصفهان؛

اگر امروز حق خود را نستانيم فردا نه تنها قبر پدران ما بلكه خانه‌هاي ما به زير تيغ خواهد رفت. ما طبق حقوق مدني و شهروندي خود براساس قوانين رسمي كشور مجاز به اقامه نماز جماعت و تشكيل مجالس فقري طبق روال گذشته هستيم. بدينوسيله از كليه برادران و خواهران مسلمان و ايماني ساكن اصفهان درخواست مي شود تا درمجلس درویشی شب جمعه ( روز پنج شنبه عصر) مورخ 8 اسفند 1387 در مراسم نماز و مجلس فقري كه بر ويرانه‌هاي تكيه درويش ناصرعلي برگزار مي گردد شركت نمايند.

جمع كثيري از دراويش گنابادي ساكن اصفهان

هیچ نظری موجود نیست: