در ره منزل ليلي كه خطر هاست در آن //شرط اول قدم ان است كه مجنون باشي

صفحات

آبان ۲۰، ۱۳۸۷

پيش بيني از جنس احمدي نژاد وتعجب سران دنيا

محمود احمدی‌نژاد یک‌شنبه شب طی سخنانی در جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) كه در مشهد مقدس برگزار شد، مطالب تازه‌ای را از هشدارهای سابقش به سران دنیا درباره «رو به اضمحلال بودن حکومت ظالمان» و نتایج فعلی آن هشدارها مطرح کرد.
وی خطاب به «ظالمان دنیا» اظهار داشت: شما راه طغیان را در پیش گرفتید و نتایج ممانعت بشر از پیوستن به راه انبیا را دیدید، امروز همه شما شكست ‌خورده و ذلیل هستید، اما ما همه شما را دعوت می‌كنیم و این دعوت را یك هدیه الهی می‌دانیم و می‌گوئیم كه اصرار بر ظلم، خودخواهی، زورگویی و آدم‌كشی بس است.
احمدی‌نژاد با بیان اینكه پیش از این به سران دنیا در آستانه اضمحلال بودن حكومت ظالمان را هشدار داده بودم، اظهار داشت: آن زمان آنها با حالت تعجب به من نگاه می‌كردند و حتی وقتی كه دلایلمان را گفتم، متوجه نشدند؛ چرا كه در همان فضا می‌اندیشند و راه و هدف و جنسشان همان بود. اما اكنون با تعجب به من می‌گویند تو از كجا فهمیدی كه چنین حادثه‌ای در پیش است.من گفتم تعجب می‌كنم كه چرا شما فروریختن آن بنیانها را نمی‌بینید .

هیچ نظری موجود نیست: