در ره منزل ليلي كه خطر هاست در آن //شرط اول قدم ان است كه مجنون باشي

صفحات

آذر ۰۳، ۱۳۸۷

كنسرت گروه عارفان به مناسبت سالروز تولد مولانا

در نشست خبری كنسرت گروه موسيقی «عارفان» كه با حضور «محمد موسوی» نوازنده صاحب‌نام نی و سرپرست اين گروه، صبح امروز يك‌شنبه 3 آذرماه در خانه موسيقی برگزار شد،
موسوی گفت: پس از 8 سال دوری از صحنه موسيقی، كنسرتی خواهيم داشت كه به مناسبت تولد حضرت مولانا برنامه خاصی نيز برای سماع اجرا خواهد شد.
وی در ادامه با توضيح اينكه برنامه در دستگاه شور و همايون، به صورت بداهه‌نوازی برگزار خواهد شد، اعلام كرد: در اين اجرا خواننده نداريم و به جز من، فردين مهادپور نی و ديوان، كوشان يغمايی تنبك و احمد آزادبيگی دف می‌نوازند
موسوی وضعيت موسيقی سنتی را كمرنگ دانست و گفت: اين عرصه عشق می‌خواهد و برای حل مشكلات بايد از حمايت دولتی برخوردار باشد. در غير اين صورت هنرمندان برای تأمين هزينه‌ها ناچار به كارهای تجاری در اين هنر دست می‌زنند.
وی درباره فعاليت‌های پيش روی خود در زمينه موسيقی توضيح داد: تلاش می‌كنم تا صدای اين ساز الهی را به گوش شنوندگان برسانم و برای اين كار كنسرت و آلبوم را مناسب می‌دانم. در اين زمينه می‌خواهم در شهرستان‌ها هم اجرا داشته باشم. فعلا تبريز از گروه برای اجرا دعوت كرده اما مهيا شدن شرايط زمان می‌‌خواهد.
كنسرت گروه عارفان با حمايت موسسه «نوای نی»، به سرپرستی و نوازندگی محمد موسوی 17 تا 19 آذر ساعت 19 تا 21:30 در تالار كوچك وزارت كشور برگزار خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست: